image1.jpg
image3_1.jpg
image4_1.jpg
image5_1.jpg

Kancelaria Rachunkowa „Partner” w Ostrowie Wielkopolskim to połączenie 15-letniego doświadczenia z profesjonalizmem i energią młodej kadry. Nasze biuro rachunkowe świadczy kompleksowe usługi finansowo-księgowe oraz usługi kadrowo-płacowe.

W naszej ofercie znajdą Państwo m.in.: usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, dla każdej formy rozliczenia z fiskusem (pełnej księgowości, prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów), a także form zryczałtowanych.

Nasza firma jest także podmiotem upoważnionym do badania sprawozdań finansowych.

Kancelaria Rachunkowa „Partner” Sp. z o.o. zatrudnia dwóch biegłych rewidentów:

• Mirosława Szóstak-Pestka, wpisana na listę biegłych rewidentów pod numerem 9718, zgodnie z decyzją Krajowej Rady Biegłych Rewidentów nr 472/8/37/2002 z dnia 23.04.2002 roku.
  • Karolina Maciejewska, wpisana na listę biegłych rewidentów pod numerem 11160, zgodnie z decyzją Krajowej Rady Biegłych Rewidentów nr 46/16/5/2007 z dnia 30.10.2007 roku.

Gwarantujemy:

DOŚWIADCZENIE

w naszym zespole pracują sami specjaliści. Pracownicy Kancelarii Rachunkowej „Partner” posiadają uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Są aktywnie zaangażowani w działalność naukową i edukacyjną jako autorzy wielu opracować oraz wykładowcy na seminariach i szkoleniach. Przy współpracy stosujemy obowiązujące standardy rachunkowości oraz wypracowane techniki i metody wynikające z posiadanego doświadczenia.

PARTNERSTWO

analizujemy potrzeby i oczekiwania naszych klientów, doradzając optymalne, indywidualnie przygotowane rozwiązania. Potrafimy wyczuć, co jest dla naszego Klienta w danym momencie priorytetem ze względu na zmieniającą się sytuację gospodarczą, czy rodzinną. Pomagamy przeczekać gorszy dla biznesu okres.

POUFNOŚĆ

zapewniamy pełną dyskrecję. Całkowita tajemnica zawodowa to podstawa w naszej branży.

BEZPIECZEŃSTWO

zwracamy szczególną uwagę na bezpieczeństwo podatkowe transakcji naszych Klientów, z uwzględnieniem wszelkich przepisów, zapobiegających zarzutom uchylania się od opodatkowania lub unikania opodatkowania. Stosujemy optymalizację podatkową w legalny sposób, minimalizując obciążenia przedsiębiorstwa.

INNOWACYJNOŚĆ

innowacyjne pomysły, szeroka wiedza oraz doświadczenie w branży to nasze główne atuty. Łączymy umiejętności prawne, podatkowe i księgowe, które są niezbędne do obsługi naszych Klientów. Posługujemy się najnowszymi rozwiązaniami informatycznym wspomagający proces obsługi Klienta.

Miarą naszej pracy jest sukces klienta, a wieloletnia współpraca, naszą satysfakcją.